Tilbakemelding og klager

Jeg ønsker å gi dere en tilbakemelding. Hvordan gjør jeg det?

Vi i Qred verdsetter våre kunders tilbakemeldinger da vi alltid etterstreber å videreutvikle tjenestene våre. Vi vil gjerne høre synspunktene dine, og setter pris på tilbakemelding om hvordan du opplever produktene og tjenestene våre.

Tilbakemeldingen din kommer til å bli vurdert av personen som er ansvarlig for produktet eller tjenesten du gir oss tilbakemelding om. Kontakt oss på telefon eller e-post for å dele dine synspunkter. E-post: support@qred.no eller telefon 32 99 36 41.

Jeg er misfornøyd med hvordan dere har håndtert saken min. Hvordan sender jeg inn en klage?

Meningen din er viktig for oss og du kan forvente deg at vi tar klagen din på alvor. 

Har du synspunkter eller er misfornøyd med noen av tjenestene våre eller kundebehandling, skal du i første omgang kontakte kundeservice. Vi vil forsøke å strekke oss langt for at du skal bli fornøyd og vi ønsker å forsikre deg om at tilbakemeldingen din brukes som en mulighet til å forbedre produktene og tjenestene våre.

Dersom du fortsatt føler deg misfornøyd etter å ha vært i kontakt med kundeservice, har du mulighet til å ta saken videre til Qreds kundeombud. 

Jeg har sendt inn en klagesak til kundeservice, men jeg er fortsatt ikke fornøyd. Hva skal jeg gjøre?

Dersom saken din ikke ble løst etter samtale med kundeservice, og du er fortsatt misfornøyd, anbefaler vi at du tar saken videre til Qreds kundeombud ved å benytte deg av følgende skjema. Kundeombudet vil se nøye gjennom saken og foreta en ny, upartisk bedømmelse.

Klagen skal sendes inn skriftlig hvor du må gjengi hendelsesforløpet så utfyllende du kan. 

Kundeombudet har behov for å vite hendelsesforløpet når du tidligere var i kontakt med oss, en beskrivelse av hvorfor du ikke er fornøyd og hvilken løsning du hadde ønsket i saken. 

Du kommer til å få svar så snart en endelig avgjørelse er tatt, og senest innen 15 arbeidsdager. Om saken krever lengre behandlingstid, vil du få informasjon om dette.

Merk at kundeombudet kun vurderer saker som tidligere er håndtert av Qreds kundeservice. Dersom dette er første gangen du kontakter oss om saken din, ber vi deg om å henvende deg til vår kundeservice.


Qred er en finansagent som er underlagt Finanstilsynets regler, hvor Nordiska Financial Partner Norway AS fører tilsyn mot vår virksomhet. Vi tilbyr bedriftslån.

🇸🇪 Sverige
🇳🇱 Nederland
🇫🇮 Suomi
🇩🇰 Danmark
🇳🇴 Norge
🇧🇷 Brazil