Tilbakemelding og klager

Jeg ønsker å gi dere en tilbakemelding. Hvordan gjør jeg det?

Vi i Qred verdsetter våre kunders tilbakemeldinger, vi ønsker alltid å utvikle tjenestene våre. Vi vil gjerne høre synspunktene dine, og setter pris på tilbakemeldinger om hvordan du opplever produktene og tjenestene våre.

Tilbakemeldingen vil bli vurdert og evaluert av personen som er ansvarlig for det aktuelle produktet eller tjenesten. Kontakt oss via kontaktinformasjonen du finner lenger ned for å dele dine synspunkter.

Jeg er misfornøyd med hvordan dere har håndtert saken min. Hvordan sender jeg inn en klage?

Vi tar klagen din på alvor og du skal selvfølgelig få hjelp når noe har gått galt.

Hvis du er misfornøyd med noen av tjenestene våre eller kundebehandlingen, ber vi deg først om å kontakte kundeservice . Vi vil forsøke å strekke oss langt for at du skal bli fornøyd og vi ønsker å forsikre deg om at tilbakemeldingen din brukes som en mulighet til å forbedre produktene og tjenestene våre.

Dersom du fortsatt føler deg misfornøyd etter å ha vært i kontakt med kundeservice, har du mulighet til å ta saken videre til Qreds kundeombud. 

Jeg har kontaktet kundeservicen deres, men jeg er fortsatt ikke fornøyd med behandlingen. Hva skal jeg gjøre for å ta saken videre?

Selskapet har utnevnt Qreds Customer Operations Manager som Klageansvarlig. Hvis du er misfornøyd med svaret du har mottatt fra vår kundeservice, anbefaler vi at du sender en klage til Qreds Klageansvarlig, ved å bruke skjemaet her eller via e-post til complaints@qred.com. Klageansvarlig vil deretter gjennomgå og revurdere saken på den mest upartiske, grundige og effektive måten mulig.