Infrastrukturoppdatering pågår! Forventet varighet vil være fra kl. 21.30 til 00.30. I denne perioden vil det dessverre ikke være mulig å logge inn. Vi takker for tålmodigheten.

Kundeservice holder stengt fredag 23. juni på grunn av svensk helligdag (Sankthans / Midtsommeraften). Vi beklager for ulempene dette medfører.

Vi opplever problemer med telefonlinjene for øyeblikket. Vennligst send oss en e-post til support@qred.no eller skriv til oss på chat. Beklager for ulempene dette medfører!

Hvordan nedbetaler jeg mitt lån?

Du betaler en fast månedsavgift samt avdrag på ditt lån i henhold til din nedbetalingsplan, som du finner ved å logge deg inn på My Qred med BankID.

Hvordan mottar jeg fakturaen?

Fakturaen sendes til oppgitt e-postadresse som du fylte ut i søknadsskjemaet.
Ta kontakt med kundeservice dersom du ønsker at vi skal endre denne eller sende den til deg per post. Du finner også fakturaen ved å logge inn på My Qred med BankID som er selvbetjeningsportalen for kunder av Qred.

Kan jeg få tilsendt EHF-faktura?

Vi tilbyr ikke denne tjenesten, men vi kan oppdatere din e-postadresse for mottak av faktura.

Når er første forfall?

Første forfallsdato er en måned fra du signerte kontrakten. Du får tilsendt en faktura 10 dager før forfall hvor det står oppført et konto- og KID-nummer som er gjeldende under hele låneperioden. Ta kontakt med kundeservice dersom du har behov for å endre forfallsdato.

Er nedbetalingsplanen bindende?

Nei, nedbetalingsplanen er ikke bindende og du kan derfor innfri lånet når som helst uten ekstra kostnader. Ta kontakt med kundeservice dersom du planlegger å innfri lånet tidligere slik at vi kan produsere en sluttfaktura til deg.

Qred er en finansagent som er underlagt Finanstilsynets regler, hvor Nordiska Financial Partner Norway AS fører tilsyn mot vår virksomhet.

🇸🇪 Sverige
🇳🇱 Nederland
🇫🇮 Suomi
🇩🇰 Danmark
🇳🇴 Norge
🇧🇷 Brazil