Infrastrukturoppdatering pågår! Forventet varighet vil være fra kl. 21.30 til 00.30. I denne perioden vil det dessverre ikke være mulig å logge inn. Vi takker for tålmodigheten.

Kundeservice holder stengt fredag 23. juni på grunn av svensk helligdag (Sankthans / Midtsommeraften). Vi beklager for ulempene dette medfører.

Vi opplever problemer med telefonlinjene for øyeblikket. Vennligst send oss en e-post til support@qred.no eller skriv til oss på chat. Beklager for ulempene dette medfører!

Når mottar jeg pengene på konto?

Vi forsøker å behandle søknaden din innen en time. Ved innvilget lånesøknad vil du få tilsendt et tilbud på e-post og SMS. Ved signering fyller du inn bankkonto for utbetaling, og pengene utbetales innen få minutter.

Kan jeg få utbetaling til en utenlandsk bankkonto?

Nei, vi utbetaler pengene kun til en norsk bankkonto som tilhører bedriften.

Kan jeg velge et lavere lånebeløp enn det jeg har fått tilbudt?

Ja, du kan velge selv hvor mye du ønsker å låne av det innvilgede beløpet.

Kan jeg velge kortere nedbetalingstid enn det jeg har fått tilbudt?

Ja, du kan velge selv en kortere nedbetalingstid innen du signerer avtalen.

Kan jeg signere avtalen med BankID på mobil?

Ja, du kan signere avtalen med BankID (passord og engangskode) eller BankID på mobil.

Kan jeg velge å signere lånetilbudet senere?

Lånetilbudet er gyldig i 10 dager, men vi kan selvsagt sende lånetilbudet på nytt dersom det har utgått. Ta kontakt med kundeservice på telefon 32 99 36 41 eller support@qred.no så hjelper vi deg!

Qred er en finansagent som er underlagt Finanstilsynets regler, hvor Nordiska Financial Partner Norway AS fører tilsyn mot vår virksomhet.

🇸🇪 Sverige
🇳🇱 Nederland
🇫🇮 Suomi
🇩🇰 Danmark
🇳🇴 Norge
🇧🇷 Brazil